Продуктова фотография – каталожна фотография

Продуктова фотография, каталожна фотография,

Продуктова фотография са снимки на артикули предназначени предимно за публикуване в каталози, брошури, флаери, уеб сайтове и онлайн магазини

Професионално направените продуктови снимки трябва да предизвикват интереса и желанието на всеки и да грабнат вниманието му, за да го подтикнат да се стане горд собственик на предлаганата стока или услуга

Печатната реклама е традиционна и се ползва за рекламиране на стоки и услуги в каталози, флаери, брошури и билбордове.
Онлайн магазините със всеки изминал ден изместват, или по скоро допълват печатната реклама. И едната и другата медии няма да са успешни без професионално направените снимки.
Снимките сами трябва да говорят. Текста към тях е само за доуточнване на характеристики или съдуржание на продукта
Снимката не е само заснемане с фотоапарата. Това е дълъг процес, от снимането, до окончателната компютърна обработка. Колкото и съвършренна да е фотографията, тя не е в състояние да направи едно изделие да изглежда така безупречно както бихте искали да изглежда в действителност .
Компютърната обработка предвижда не само изглаждане, тифецване, баланс и кадриране на продуктите. Тя е съпътствана и с корекция на детайли който на обикновенната снимка не се открояват достатъчно добре. В много случай се налага дорисуване на детайли които поради своята монотонност не се забелязват.

Хубаво е когато предметите са на бял фон с подходящо студийно осветление но не винаги тези условия са налице. Представете си например един трафопост или един комбайн . Те се заснеман обикновенно в естествената им среда. Но при всички случай трябва да се намеси и фотографа или дизайнера да премахне ненужните фонове, да ги замести с други по-подходящи или да премахне(тифецне) фона от зад

Продуктовата фотография е многообхватна и обхваща от снимането на хранителни, козметични, сладкарски продукти, блюда от заведения и се стигне до машини и части за машини, автомобили, мотоциклети и др.

Ако се снима колекция от дрехи, представяни от манекени например, има допълнителна подготовка на грим и прически, избор на обувки и аксесоари. Всичко това е свързано с ангажиране на манекени, гримьори, коафьори.

Лошата реклама е най-лошата антиреклама.

Обикновенно се определят какви артикули ще се снимат, в какви условия ще се снимат и за какво са предназначени – за печат или за интернет. За всеки артикул се правят по няколко кадъра от различен ъгъл. От заснетите фотографии се избират най-добрите, обработват се със специализиран софтуер и се записват в JPEG формат. Независимо за каква медия са предназначени, те трябва да се снимат с най- високата разделителна способност. Такива снимки стават за всичко.

Ако искате да се ползвате от нашите услуги, попълнете формуляра или се обадете на телефона показан в Контакти