Графичен дизайн


Графичен дизайн

В съвременната пазарна обстановка изобилстват малки, средни и големи компании във всеки сектор на икономиката. Конкуренцията е голяма и фирмите все повече трябва да се доказват пред клиентите с качествени продукти и услуги.

Но как да привлекат вниманието към себе и към своя бизнес?

Изпитаният метод – рекламата, е търсеният отговор. За успешното представяне на корпоративната идентичност, са необходими креативни и оригинални дизайнерски идеи. Решаващо значение имат фирмените цветове и лого, по които потребителите асоциират компанията.

Когато те са с атрактивен дизайн, впечатляват клиентите и се помнят лесно. Това означава, че когато бъдат поставени върху дизайн на опаковка, брандиран автомобил, дизайн на рекламни печатни материали, уеб дизайн и подобни, клиентите веднага ще свързват със съответната фирма. Постигането на разпознаваемост е гаранция за успех на бизнеса.

 

Графичният дизайн е навсякъде около нас, в безброй форми, както на екрана, така и в печат, но винаги е съставен от изображения и думи, за да се създаде комуникация  и впечатли със своята неповторимост.

„Създаване и общуване“ в областта на графичния дизайн. Това е сложен процес необходим за изработването на сложни графични форми за да достигне до завършен процес с който ще се рекламира и изрази марката на предлаганата стока или услуга